Thursday, June 11, 2009

Sori moqa!!! lambt sket respon :(


1- Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda.
2- Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.
  1. Dia la antara org paling best aq jumpa.
  2. Dia understandable
  3. Boleh diharap
  4. dia suka budak2, mcm aq... ^_^
  5. Dia lawak n unexpectable (yg baik je la)

3- Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri.
  1. Saya suka budak2 kecik
  2. ada impian yg x kesampaian
  3. saya suka membaca apa2 saja yg ter tulis dan menarik minat
  4. cabang minat saya ber cabang2 banyaknyer
  5. Saya pernah ada hubungan dengan raja, (ye la, kn ramai yg letak nama Raja)
  6. Saya ada kawan2 yg baik (fakta tu...)
  7. Saya suka bercakap sendirian bila sy keseorangn, so, jgn hntr aq ke rumah sakit jiwa kalo aq tgh ckp sensorg.
  8. Saya pernah rumate dgn midi, harith n che boo... fakta yg x dpt disangkal.
  9. Pernah menolak ajakan bercinta drpada seorg gadis, coz tgh study lg.... mak x bg...
  10. Saya seorg yg suka berahsia, tu la bg nama FnRSecret, secret sgt2.

4- Anda Perlu Memilih 10 Penerima Award Seterusnya Dan Describe Tentang Mereka
  1. sesaper
  2. sajer
  3. yang
  4. sudi
  5. menerima
  6. award
  7. ini
  8. lgpon
  9. ramai
  10. dh di'award'kn

1 comment: